၅၇ ႀကိမ္ေျမာက္ ျမန္မာ့ ႐ုပ္ရွင္ အကယ္ဒမီ
ထူး ခြၽန္ဆုအတြက္ ဆန္ခါ တင္ အကယ္ဒမီစာရင္းဝင္ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကားႀကီး ၇ ကားရွိ
ခဲ့တဲ့ အနက္ ‘ကယန္းအလွ၊ အေမြ ခံ ထိုက္သူျဖစ္ပါေစ၊ ေမာ္ကင္းဥဒါန္း၊ ဥ၊
အမုန္းမီးေတာက္’ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား ႀကီးတုိ႔မွာပါဝင္ဖန္တီးအားထုတ္ခဲ့ၾကတဲ့
အႏုပညာရွင္၊ အတတ္ပညာရွင္နဲ႔ ထုတ္လုပ္ သူတုိ႔ရဲ႕ ဇာတ္ကား ႐ိုက္ကူးခဲ့စဥ္က
အေတြ႕အႀကံဳ မ်ားနဲ႔ အကယ္ဒမီအႀကဳိ စကားသံမ်ားကို ေဖာ္ျပ ခဲ့ၿပီးျဖစ္ပါတယ္။
အကယ္ဒမီ စာရင္းဝင္ ဇာတ္ကား ၇ ကားအနက္ အကယ္ဒမီ ဆုရရန္ ေရပန္းအစားဆံုး မွာ
‘တိမ္မင္းသမီးရဲ႕ဒ႑ာရီ’ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားႀကီး ပါဝင္ေနပါတယ္။
‘တိမ္မင္းသမီးရဲ႕ဒ႑ာရီ’ ႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကားႀကီးဟာ နဝရတ္ရဲ႕ ကိုယ္
ပိုင္ထုတ္လုပ္ေရး ‘ေငြလမင္း’ ကေန ႐ိုက္ကူးထားတာျဖစ္ပါတယ္။ လူ တစ္ေယာက္မွာ
အတၱစိတ္ဖံုးလႊမ္းႀကီးစိုးလာတဲ့ အခ်ိန္ အခါ ျဖစ္တတ္တဲ့ အယူအဆ၊ ခံယူမႈလြဲမွား
မႈမွ တစ္ဆင့္ မွားတတ္တဲ့ လူ႔ဘဝ ျပႆနာမ်ားနဲ႔ မိဘေမတၱာဘြဲ႕
ဒရာမာဇာတ္လမ္းကို မႏၲေလး၊ စစ္ကိုင္းရွိ လွပေသာ႐ႈခင္းမ်ားနဲ႔ အႏုပညာရွင္၊
အတတ္ပညာရွင္တုိ႔က အေကာင္းဆံုးပံုေဖာ္အားထုတ္ဖန္ တီးခဲ့ၾကျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
အဲဒါ ေၾကာင့္ အခုတစ္ပတ္မွာေတာ့ ‘တိမ္ မင္းသမီးရဲ႕ဒ႑ာရီ’ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္
ကားႀကီးကို အဖက္ဖက္ကေန ႀကဳိး စားအားထုတ္ ခဲ့ၾကတဲ့ အႏုပညာရွင္၊
အတတ္ပညာရွင္တို႔ရဲ႕ အဲဒီဇာတ္ ကား႐ိုက္ ကူးစဥ္က အေတြ႕အႀကံဳ အခက္အခဲမ်ားနဲ႔
အကယ္ဒမီအႀကဳိ စကား သံမ်ားကို ေမးျမန္းတင္ဆက္ေပးလုိက္ပါတယ္။
► နဝရတ္-
“ဒီႏွစ္က တအား အားရ ေက်နပ္မိတယ္။
ကိုယ့္စိတ္ႀကဳိက္ လုပ္ခြင့္ရတဲ့အထိ လုပ္ခ့ဲတာေလ။ တစ္ကားလံုးမွာ အမွတ္ တရ
ေတြ ခ်ည္းပဲ။ ကုန္က် စရိတ္က လည္း ႏွစ္ ဆကုန္တယ္။ကုန္သ ေလာက္လည္းပရိသတ္
ရင္ထဲေရာက္တယ္။ ႏွစ္ ကိုယ္ခြဲမွာအစ္မလိုခ်င္တဲ့ အတိုင္းအတာအထိ
ပရိသတ္နဲ႔တစ္သားတည္းျဖစ္တယ္။ ဒရာမာ ေတြ ေခတ္မရွိတဲ့အခ်ိန္မွာ
ပရိသတ္ကအားေပးေတာ့ ဝမ္းသာတယ္။ ႐ိုက္ေန ရင္းနဲ႔ အခက္အခဲ၊ အေႏွာင့္အယွက္ေတြ
အမ်ားႀကီးပဲ။ ေျမြေတြ ေတြ႕တာေတြ၊ တိမ္ေတြက လည္း မိုးတြင္းႀကီး႐ိုက္တာေတာင္
တအားလွတယ္။ တိမ္မင္းသမီး မွာ အစ္မမု(ဒ္)တအားရတယ္။ ကိုယ္ထင္မထား တဲ့
အိုက္တင္ေတြလုပ္ႏုိင္ခဲ့တယ္။ ဒီကားနဲ႔ရရင္လည္း
အတိုင္းထက္အလြန္ေပ်ာ္မွာပါ။အႀကဳိက္ဆံုးက ညီမျဖစ္သူ ကို အေဒၚအိမ္က
လာေခၚတဲ့အခန္း၊အေမကိုညီမကျပန္ရွာေတာ့ လက္မခံတဲ့ အခန္းေတြ၊ေနာက္ဆံုးမီးေ
လာင္ေတာ့ လက္တစ္ဖက္မရွိတဲ့အတြက္ရွိခိုးလုိ႔မရ ေတာ့
ညီမရဲ႕လက္တစ္ဖက္နဲ႔ေပါင္းၿပီး အေမကိုကန္ေတာ့တဲ့ အခန္းေတြႀကဳိက္တယ္။
ဆုေတြကို ကုိးဆုေလာက္ ရေစခ်င္တာ။ အကုန္လံုးလည္း ေကာင္းၾကတယ္ေလ”
►ထြန္းအိၿႏၵာဗို
“တိမ္မင္းသမီးရဲ႕ဒ႑ာရီ
႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား႐ိုက္တုန္းက ေျမြေတြ႕တယ္။ ကြၽန္မထုိင္ေနတဲ့ေဘးက
သစ္ပင္ေလးမွာ ေျမြကကပ္ေနတယ္။ ေျမြက သံကြင္း ေလးလုိပဲ
ကြင္းဆက္ကြင္းဆက္ျဖစ္ေနတာ။ ကြၽန္မက ကေလးေတြ ေဆာ့ၿပီး
ကပ္ထားတယ္ထင္တာ။အနားသြားၾကည့္မွ ေျမြျဖစ္ေနတယ္။ ကြၽန္မနဲ႔ ေတာ္
ေတာ္နီးနီးေလးပဲ။ကိုယ္ က အယူေတာ့သိပ္မရွိပါဘူး။ဒီဇာတ္ကားက ေသခ်ာ တာကေတာ့
မနဝရတ္ေတာ္ေတာ္ေလးေကာင္းတယ္။ သူ႔ဇာတ္လမ္းပဲ။ သူလည္း
တကယ္လုပ္ႏုိင္တယ္ဆိုေတာ့ သူ႔အတြက္ အကယ္ဒမီလည္း ေမွ်ာ္မွန္းႏုိင္တဲ့
ဇာတ္ေလးျဖစ္တယ္။ အကယ္ဒမီလည္း ရႏုိင္ပါတယ္”
►ဟိန္းေဝယံ
“ဒီဇာတ္ကားႀကီးက
ဒရာမာဇာတ္လမ္းပုံစံျဖစ္တယ္။ ႐ိုက္တုန္း ကဆိုရင္ စစ္ကိုင္းဘက္မွာ
သြား႐ိုက္တယ္။ သြား႐ိုက္ရင္း ပရိသတ္ေတြနဲ႔ ရင္းရင္း
ႏွီးႏွီးေတြ႕ဆုံခြင့္ရခဲ့ တယ္။ အဲဒါကေတာ့ အမွတ္တရပါ ပဲ။ ကြၽန္ေတာ့္အေနနဲ႔
အတတ္ ႏိုင္ဆုံး ႀကိဳးစားၿပီးသ႐ုပ္ေဆာင္ထားပါ တယ္။ အကယ္ဒမီရရမယ္လို႔ ေမွ်ာ္
မွန္းထားတာလည္း မရွိပါ ဘူး။ ကြၽန္ေတာ္လုပ္ႏိုင္သေလာက္ လုပ္တတ္ သေလာက္ကို
ႀကဳိးစားၿပီး လုပ္ထားတယ္။ အထိုက္အေလ်ာက္အားရပါ တယ္။ အဲဒီကားေလးကို
တစ္ကားလုံး ၿခဳံၾကည့္ လိုက္မယ္ဆိုရင္ ဇာတ္ လမ္းအရလည္း ေကာင္းတယ္။
ပါဝင္တဲ့သ႐ုပ္ေဆာင္ေတြကလည္း သူ႔အခန္းနဲ႔သူအံဝင္ခြင္က် ျဖစ္တယ္။
ကားေကာင္းတစ္ကားပါ”
► ကိုေက်ာ္ညြန္႔(ကင္မရာမင္းန္)
“ဒီကားႀကီးကို ကင္မရာမင္းန္ ကိုေဇာ္ျမင့္က
အရင္႐ိုက္ေပးေနတာပါ။ ဒါေပမဲ့ သူ႔အေဖေနမေကာင္းလုိ႔ မက်န္းမာတဲ့အတြက္
ကိုေက်ာ္ ညြန္႔အကူအညီေပးပါဆိုတာနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္႐ိုက္ေပး ျဖစ္ခဲ့တယ္။ကြၽန္ေတာ္
႐ိုက္ကူးခဲ့ရတာေတြက တကယ့္ကို ခက္ခက္ခဲခဲေတြ ခ်ည္းပါပဲ။ ႔ေညါသည ဃငအပ
ဟိုတယ္အေပၚ ထပ္မွာ နဝရတ္ မီးေလာင္ တဲ့အခန္း ကို ႐ိုက္တဲ့အခန္းေပါ့။
မခိုင္ႀကီး (ထြန္းအိâႏၵာဗို)က နဝရတ္ကို ဝင္ကယ္တာေတြ၊ အဲဒါေတြက
တအားကိုခက္ခဲတယ္။ ဒါ႐ိုက္တာေနပိုင္ရဲ႕ အျမင္ေတြက ဆန္း
သစ္တယ္။ စစ္ကိုင္းမွာေတာ့ ေတာက္ေလွ်ာက္ကို လုိက္႐ိုက္ေပးခဲ့ရတယ္။ ဒီကားႀကီးမွာဒါ႐ိုက္တာေနပိုင္က တအားေတာ္တယ္။လိုေကးရွင္းေတြကို ျပခ်င္ တယ္။ ဒီဘက္က စစ္ကိုင္းဆိုရင္ ဟိုဘက္က မႏၲေလးကို ေခၚခ်င္ၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔သြား႐ိုက္တဲ့အခ်ိန္တုန္းက မတ္လဆိုေတာ့ တအားပူတာ။ အဲဒီ ေတာ့ ဟိုဘက္ကမ္းနဲ႔ ဒီဘက္ကမ္းေပၚဖို႔အတြက္ကို တအားခက္ခဲတယ္။ ႐ုပ္ ရွင္အေခၚအေဝၚအရဆိုရင္ႀကမညေနတယ္။ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔လိုေကးရွင္း ေတြကို ႀကိဳးစားအားထုတ္ၿပီး
ေပၚလြင္ေအာင္႐ိုက္ခဲ့တယ္။ စစ္ကိုင္း ဥမင္သုံးဆယ္ ဘုရားမွာဆိုရင္အေတာ္ကို ႀကိဳးစားပမ္းစားနဲ႔ ႐ိုက္ကူးခဲ့ၾကရတယ္။ ေထာ္လီ၊ ကရိန္းစက္အဖြဲ႕သားေတြ အကုန္လုံးေ နခ်စ္ခ်စ္ေတာက္ပူေနတဲ့ ဘုရား ရင္ျပင္ေတာ္ေတြမွာ အပူခ်ိန္ကို တြန္းလွန္ၿပီးေတာ့ ဒီကားႀကီးကို အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ဖို႔အတြက္ ႀကိဳးစားခဲ့ၾကရတယ္။ ဒီကားႀကီးက ဖလင္ ကားေတာ့ မဟုတ္ဘူး။DCP ကားေပါ့။ကြၽန္ေတာ္ ဖလင္ကားေတြအမ်ားႀကီး ႐ိုက္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ အကယ္ဒမီနဲ႔လည္း လြဲခဲ့တာမ်ားလို႔ အကယ္ဒမီအတြက္လည္း ရင္မခုန္ ေတာ့ပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ငယ္ငယ္တုန္းက တကယ့္ကို ႐ူးသြပ္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္ကလည္း ရမယ္လို႔ တြက္ထား ေပမယ့္မရခဲ့ပါဘူး။ တျခား ဇာတ္ကားေတြျဖစ္တဲ့ ကိုေအာင္ကို လတ္ဇာတ္ကား ‘ကယန္းအလွ’ ၊ ကိုဝိုင္း ရဲ႕ကား ‘လက္ပံ’ ေတြကို ကြၽန္ေတာ္ၾကည့္ခဲ့ၿပီးပါၿပီ။တစ္ခုနဲ႔တစ္ခုကေတာ့ မတူဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ တို႔ကားကလည္း အကယ္ဒမီမွန္း ႐ိုက္ တယ္လို႔ ေျပာလို႔ရႏိုင္တဲ့ ဇာတ္ကားပါ။ ၿပီးေတာ့ ‘တိမ္မင္းသမီး’ ကို တျခား ျပည္ပႏိုင္ငံေတြမွာလည္း ျပသခဲ့ၿပီး သြားၿပီ ဆိုေတာ့ စစ္ကိုင္း၊ မႏၲေလး၊ အင္းဝေတြရဲ႕ အလွတရားေတြကို ေတြ႕ျမင္ၿပီး ေလာက္ပါၿပီ။ ဒါ႐ိုက္တာေနပိုင္ကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ရေစခ်င္ တယ္။ေန႔မအိပ္၊ ညမအိပ္ မိုးလင္းတဲ့အထိ ႐ိုက္ၾကတယ္။ မိုးဘယ္လိုလင္း သြား မွန္း ေတာင္မသိပါဘူး။ မင္းသမီးအပိုင္းမွာ နဝရတ္က အစြမ္းကုန္ကိုေငြေရာ၊လူေရာ ႀကိဳးစားအားထုတ္ ခဲ့ပါတယ္။သူလည္းရမယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ထင္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္အကယ္ဒမီ ကိုေတာ့ တအားလို ခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ‘လက္ပံ’ တို႔ ‘ကယန္းအလွ’ တို႔ရွိေနေတာ့ ဘာပဲေျပာေျပာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ထက္ ေကာင္းတဲ့ အၿပိဳင္ကားေတြ ရွိ ေနပါတယ္။ ကိုေအာင္ကိုလတ္ႀကီး မွာလည္း ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈေတြအမ်ားႀကီးဆိုေတာ့ သူ႔မွာအခြင့္အေရးေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေနပါတယ္။’လက္ပံ’ ကလည္း ရွိေနပါေ သးတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ‘ေမာ္ကင္း ဥဒါန္း’ ဇာတ္ကားႀကီးကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ရေစခ်င္တယ္။ အေၾကာင္းအက်ဳိး တိုက္ဆိုင္ၿပီး ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ လာတိုက္ဆိုင္ေနတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ ရွစ္ႏွစ္ကသာဆိုရင္ အဲဒီကားႀကီးက အကယ္ဒမီေတြ အမ်ားႀကီးရသြားႏိုင္တဲ့ကားႀကီးပါ။ အဲဒီေတာ့ ဒီႏွစ္ရဲ႕ယွဥ္ၿပိဳင္မႈက ႀကီးမားပါတယ္”
►အကယ္ဒမီၿငိမ္းမင္း (ဇာတ္ၫႊန္း)သစ္တယ္။ စစ္ကိုင္းမွာေတာ့ ေတာက္ေလွ်ာက္ကို လုိက္႐ိုက္ေပးခဲ့ရတယ္။ ဒီကားႀကီးမွာဒါ႐ိုက္တာေနပိုင္က တအားေတာ္တယ္။လိုေကးရွင္းေတြကို ျပခ်င္ တယ္။ ဒီဘက္က စစ္ကိုင္းဆိုရင္ ဟိုဘက္က မႏၲေလးကို ေခၚခ်င္ၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔သြား႐ိုက္တဲ့အခ်ိန္တုန္းက မတ္လဆိုေတာ့ တအားပူတာ။ အဲဒီ ေတာ့ ဟိုဘက္ကမ္းနဲ႔ ဒီဘက္ကမ္းေပၚဖို႔အတြက္ကို တအားခက္ခဲတယ္။ ႐ုပ္ ရွင္အေခၚအေဝၚအရဆိုရင္ႀကမညေနတယ္။ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔လိုေကးရွင္း ေတြကို ႀကိဳးစားအားထုတ္ၿပီး
ေပၚလြင္ေအာင္႐ိုက္ခဲ့တယ္။ စစ္ကိုင္း ဥမင္သုံးဆယ္ ဘုရားမွာဆိုရင္အေတာ္ကို ႀကိဳးစားပမ္းစားနဲ႔ ႐ိုက္ကူးခဲ့ၾကရတယ္။ ေထာ္လီ၊ ကရိန္းစက္အဖြဲ႕သားေတြ အကုန္လုံးေ နခ်စ္ခ်စ္ေတာက္ပူေနတဲ့ ဘုရား ရင္ျပင္ေတာ္ေတြမွာ အပူခ်ိန္ကို တြန္းလွန္ၿပီးေတာ့ ဒီကားႀကီးကို အေကာင္းဆုံး ျဖစ္ဖို႔အတြက္ ႀကိဳးစားခဲ့ၾကရတယ္။ ဒီကားႀကီးက ဖလင္ ကားေတာ့ မဟုတ္ဘူး။DCP ကားေပါ့။ကြၽန္ေတာ္ ဖလင္ကားေတြအမ်ားႀကီး ႐ိုက္ခဲ့ဖူးပါတယ္။ အကယ္ဒမီနဲ႔လည္း လြဲခဲ့တာမ်ားလို႔ အကယ္ဒမီအတြက္လည္း ရင္မခုန္ ေတာ့ပါဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ငယ္ငယ္တုန္းက တကယ့္ကို ႐ူးသြပ္ခဲ့တဲ့အခ်ိန္ကလည္း ရမယ္လို႔ တြက္ထား ေပမယ့္မရခဲ့ပါဘူး။ တျခား ဇာတ္ကားေတြျဖစ္တဲ့ ကိုေအာင္ကို လတ္ဇာတ္ကား ‘ကယန္းအလွ’ ၊ ကိုဝိုင္း ရဲ႕ကား ‘လက္ပံ’ ေတြကို ကြၽန္ေတာ္ၾကည့္ခဲ့ၿပီးပါၿပီ။တစ္ခုနဲ႔တစ္ခုကေတာ့ မတူဘူး။ ကြၽန္ေတာ္ တို႔ကားကလည္း အကယ္ဒမီမွန္း ႐ိုက္ တယ္လို႔ ေျပာလို႔ရႏိုင္တဲ့ ဇာတ္ကားပါ။ ၿပီးေတာ့ ‘တိမ္မင္းသမီး’ ကို တျခား ျပည္ပႏိုင္ငံေတြမွာလည္း ျပသခဲ့ၿပီး သြားၿပီ ဆိုေတာ့ စစ္ကိုင္း၊ မႏၲေလး၊ အင္းဝေတြရဲ႕ အလွတရားေတြကို ေတြ႕ျမင္ၿပီး ေလာက္ပါၿပီ။ ဒါ႐ိုက္တာေနပိုင္ကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ရေစခ်င္ တယ္။ေန႔မအိပ္၊ ညမအိပ္ မိုးလင္းတဲ့အထိ ႐ိုက္ၾကတယ္။ မိုးဘယ္လိုလင္း သြား မွန္း ေတာင္မသိပါဘူး။ မင္းသမီးအပိုင္းမွာ နဝရတ္က အစြမ္းကုန္ကိုေငြေရာ၊လူေရာ ႀကိဳးစားအားထုတ္ ခဲ့ပါတယ္။သူလည္းရမယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ထင္ပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္အကယ္ဒမီ ကိုေတာ့ တအားလို ခ်င္ပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ ‘လက္ပံ’ တို႔ ‘ကယန္းအလွ’ တို႔ရွိေနေတာ့ ဘာပဲေျပာေျပာ ကြၽန္ေတာ္တို႔ထက္ ေကာင္းတဲ့ အၿပိဳင္ကားေတြ ရွိ ေနပါတယ္။ ကိုေအာင္ကိုလတ္ႀကီး မွာလည္း ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈေတြအမ်ားႀကီးဆိုေတာ့ သူ႔မွာအခြင့္အေရးေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေနပါတယ္။’လက္ပံ’ ကလည္း ရွိေနပါေ သးတယ္။ ေနာက္တစ္ခုက ‘ေမာ္ကင္း ဥဒါန္း’ ဇာတ္ကားႀကီးကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ရေစခ်င္တယ္။ အေၾကာင္းအက်ဳိး တိုက္ဆိုင္ၿပီး ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ လာတိုက္ဆိုင္ေနတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့ ရွစ္ႏွစ္ကသာဆိုရင္ အဲဒီကားႀကီးက အကယ္ဒမီေတြ အမ်ားႀကီးရသြားႏိုင္တဲ့ကားႀကီးပါ။ အဲဒီေတာ့ ဒီႏွစ္ရဲ႕ယွဥ္ၿပိဳင္မႈက ႀကီးမားပါတယ္”
“ဒီဇာတ္ကားႀကီးက ရွင္မရဲ႕ ဝတၴဳေပါ့။
ဝတၴဳကလည္း အင္မတန္ ကိုေကာင္းပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ဇာတ္အိမ္က တအားႀကီးတယ္။
ဇာတ္အိမ္ ကႀကီးေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ကား တစ္ ကားစာႏႈန္းနဲ႔ တြက္လိုက္တဲ့အခါက်
ေတာ့ အဲဒီအထဲက ပေလာ့ေတြ အကုန္လံုးကို ထည့္လုိ႔မရဘူးေပါ့။ အဲဒါက
အၿမဲတမ္းျဖစ္ေနက်ပါပဲ။ ဝတၴဳနဲ႔ ဇာတ္ၫႊန္းမွာ အၿမဲ တမ္းျဖစ္ ေနက်ျပႆနာက
ဝတၴဳက ဥာဏ္ျမဴးရင္ျမဴးသေလာက္ ေရးလို႔ရတယ္။ ႐ုပ္ရွင္ဇာတ္ၫႊန္းဖြဲ႕ၿပီဆုိ
ရင္ေတာ့ ျပသခ်ိန္အခက္အခဲထဲမွာ ရေအာင္ ျပရတာဆိုေတာ့ ဘယ္ ဟာကိုျဖဳတ္မလဲ၊
ခ်န္မလဲဆိုတာ ျပႆနာအနည္းငယ္ရွိတယ္။ အဲဒီမွာ ဆရာက ဘာလုပ္ လဲဆိုေတာ့
ဒီဇာတ္ၫႊန္း ကိုေရးဖြဲ႕ဖို႔ေျပာေတာ့ ဖတ္ၾကည့္တယ္။ ဝတၴဳက အား
ေကာင္းပါတယ္။ဝတၴဳပံုစံနဲ႔ ေရးထားတာျဖစ္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ႐ုပ္ရွင္ ဘက္ထဲကို
ေရာက္ေအာင္ကို ေျပာင္းရတာေလ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အကုန္လံုးဟာ ထံုးစံအတုိင္း
စာေမးပြဲေျဖသူမ်ားျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ ေအာင္ တာ၊ ႐ႈံးတာတုိ႔၊
ဂုဏ္ထူးထြက္တာတု႔ိဆိုတာက အကယ္ဒမီ အကဲျဖတ္ေရြးခ်ယ္ ေရးအဖြဲ႕က
ဆံုးျဖတ္ေပးမွာပါ။ ကြၽန္ေ တာ္ေျပာရရင္ ပရိသတ္အျမင္နဲ႔ဆုေရြးခ်ယ္ေရး
အဖြဲ႕နဲ႔ အျမင္ကေတာ့ ကြာျခားမႈရွိႏိုင္တယ္။ ပရိသတ္က သူခံစားမိတဲ့ ပေလာ့
ကိုႀကဳိက္ၿပီး ေတာ့ ခံစားခ်က္နဲ႔တုိက္ဆုိင္တဲ့ ကာ႐ိုက္တာ ဇာတ္လမ္းကို
ႀကိဳက္ ေလ့ႀကဳိက္ထရွိပါတယ္။ဆုေရြးခ်ယ္ ေရးအဖြဲ႕ကေတာ့သံုး၊ေလးခါ ၾကည့္ရေတာ့
သူမ်ားမျမင္ႏုိင္တာျမင္တယ္။ ေကာင္းတာ ေတြကို လည္း ျမင္ ႏုိင္တာေပါ့။
ၿပီးေတာ့ သူတို႔အေတြ႕အႀကံဳ၊သူတို႔အႏုပညာေပတံအရ အမွတ္ေတြထြက္လာ ပါမယ္။ အဲဒီ
ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ကေတာ့ အေကာင္းဆံုးဖန္တီး ထားၾကမယ္။ အဲဒါကိုမွ
အမွတ္ေပးေရြးခ်ယ္ေရးအဖြဲ႕ရဲ႕ ရမွတ္ေတြနဲ႔ တုိက္ဆိုင္သြားရင္ အကယ္ဒမီဆိုတာ
ရၾကလိမ့္မယ္လုိ႔ ယံုၾကည္တယ္”
ေပၚျပဴလာအဖြဲ႕
popularmyanmar
No comments:
Post a Comment