အကယ္ဒမီဆုေပးရာတြင္ လူကို ၾကည့္မေပးဘဲ အႏုပညာ ကို ဦးတည္ ေပးသင့္ေၾကာင္း ဇာဂနာက ေျပာသည္။
”အကယ္ဒမီ စာရင္းဝင္ၿပီ ဆိုရင္
အဲဒီဇာတ္ကားမွာ ပါဝင္ သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြက ဘယ္သူဘယ္ဝါ ရႏိုင္လဲ၊
ပရိသတ္ေတြ စိတ္ဝင္စားခံရ တဲ့အခါမွာ ယေန႔ ဆိုရင္ ျဖစ္ပ်က္တဲ့ ျပႆနာ တစ္ခုမွာ
တစ္ေျပးတဲ့ မင္းသမီး ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ ျပႆနာပဲ။ ကြၽန္ေတာ္ တစ္ေယာက္တည္း
အျမင္ေျပာပါ ဆိုရင္ ေတာ့ လူကို ၾကည့္ မေပးတာ အေကာင္းဆံုးပါ။ ႏိုင္ငံတကာ
မွာလည္း အႏုပညာ ကိုပဲ ဦးတည္ေပးတယ္။ ေသခ်ာတာက အႏုပညာ တစ္ခုနဲ႔ပဲ
ေပးသင့္တယ္လို႔ သံုးသပ္မိတယ္” ဟု ၄င္းကဆက္ေျပာ သည္။
၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္ အတြက္ ျမန္မာ့႐ုပ္
ရွင္ထူးခြၽန္ဆု ခ်ီးျမႇင့္ျခင္းႏွင့္ အက်ံဳးဝင္ သည့္ ႐ံုတင္ ျပသခဲ့ၿပီးေသာ
႐ုပ္ရွင္ ဇာတ္ကား မ်ားသည္ အမ်ားဆံုးမွာ ဟာသ ဇာတ္ကားျဖစ္ သည္ကို
ေတြ႕ရေၾကာင္း ဇာဂနာက ေျပာသည္။
”ကြၽန္ေတာ္က ႐ံုတင္ကားတစ္ ကားမွ
မၾကည့္ဖူးဘူး။
ဒါေပမဲ့ ေျပာသံ ေတြေတာ့ အၿမဲ ၾကားရတယ္။ ဟာသ ကားမ်ားတယ္။ ဒါက
ေစ်းကြက္ ျဖစ္တာ ကိုး။ ပရိသတ္ေတြ အႀကိဳက္ ကလည္း ဟာသပဲ။ ဘာေၾကာင့္လဲ ဆိုေတာ့
သူတို႔ ေတြရဲ႕ အေမာေတြကို ခဏေလး ျဖစ္ျဖစ္ ေျပေပ်ာက္ေစတယ္ေလ။ ဒါက ေစ်း ကြက္
နဲ႔ ပတ္သက္ တာကိုး”ဟု ဇာဂနာ က ေျပာသည္။
ဒါ႐ိုက္တာ ပန္းခ်ီစိုးမိုး က ”ေစ်း ကြက္က
ဟာသေစ်းကြက္ျဖစ္ေပမယ့္ ဒရမ္မာ ဇာတ္ကားေတြ ထြက္လာပါ တယ္။ ဟာသ ဆိုတာလည္း
မလြယ္ ဘူး” ဟု ေျပာသည္။
”ျပည့္တန္ဆာခန္းမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္တာ ေတာ္တယ္။
ဒါေပမဲ့ ေက်ာင္းဆရာမ အခန္းက သ႐ုပ္ေဆာင္တဲ့ သူက လည္းေတာ္တယ္။ ဒီလိုဆိုရင္
လူအမ်ား အက်ိဳးျပဳတာ ကို ၾကည့္ၿပီး ေရြးရေတာ့မယ္။ ပရိသတ္ ဆိုတာ
အႏုပညာရွင္ေတြ ရဲ႕ လုပ္ရပ္ကိုၾကည့္ၿပီး အတုခိုးတယ္။ ဒီလိုဆို ဘယ္သူ႔ကို
ေရြးသင့္လဲ။ ေတာ္ တဲ့လူအမ်ား အက်ိဳးျပဳတဲ့ လူကို ေရြးသင့္တယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္
မေတာ္ဘူး။ မပီ ျပင္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ အမ်ား အက်ိဳးျပဳ အခန္းမွာ သ႐ုပ္ေဆာင္ ရတယ္။
ဒီလို ဆိုရင္ေတာ့ သတိထားရမယ္”ဟု ၄င္း က ဆက္ေျပာသည္။
ဒါ႐ိုက္တာ အိအိခိုင္ ကလည္း ”ဒီကားေတြ
႐ိုက္ထားတာ အနည္းဆံုး ႏွစ္ႏွစ္ေလာက္ ၾကာၿပီးမွ ႐ံုတင္ၾကတယ္။ လူဆိုတာ ဘယ္မွာ
ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ဘာပဲ လုပ္လုပ္ အျမတ္ လိုခ်င္ၾကတာပဲေလ။ ေငြလိုခ်င္တဲ့ လူေတြ
မ်ားေနလို႔ ျဖစ္မွာ ေပါ့။ အခုေလာေလာဆယ္ မွာ ဒါကို လူႀကိဳက္မ်ားလို႔
လိုက္႐ိုက္ၾကတာ။ ဒါ လည္း ေစ်းကြက္ပဲေလ” ဟု ဒါ႐ိုက္တာ အိအိခိုင္က ေျပာသည္။
”အႏုပညာ ေျမာက္ၿပီး အႏုပညာ က်န္ခဲ့တဲ့
ဇာတ္ကားေတြ လည္း ဒီႏွစ္မွာ ရွိပါတယ္။ အကယ္ဒမီ ဇာတ္ကား အကယ္ဒမီ မင္းသား၊
မင္းသမီးဆိုတာ အရည္အခ်င္းျပည့္ ဝၿပီး ထိုက္တန္ရင္ ေပးသင့္တယ္။ က်န္တာက
အေရးမပါ ဘူး။ သူ႔ အရည္အခ်င္း၊ ဇာတ္ေကာင္ စ႐ိုက္ ပီျပင္ရင္ ေပးသင့္တယ္။
သ႐ုပ္ ေဆာင္ အတတ္ပညာ တစ္ခုမွာ ဟာသ ဆိုတာလည္း မလြယ္ကူသလို ဒရမ္မာ
စစ္စစ္ဆိုတာလည္း မလြယ္ကူပါဘူး”ဟု ဒါ႐ိုက္တာ အိအိခိုင္က ဆက္ေျပာသည္။
အကယ္ဒမီ စာရင္းဝင္ ဇာတ္ကား ၁၇ ကားကို ၾသဂုတ္လ တြင္ စတင္ စိစစ္ ေရြးခ်ယ္ၿပီး ဖိုင္နယ္ အၿပီးမွ ခုနစ္ကား ေရြးခ်ယ္ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ ဇာတ္ကား ခုနစ္ကားမွာ လက္ပံ၊
ေမာ္ကင္း ဥဒါန္း၊ ဥ၊ ကယန္း အလွ၊ တိမ္မင္းသမီးရဲ႕ ဒ႑ာရီ၊ အမုန္း
မီးေတာက္ႏွင့္ အေမြခံထိုက္သူ ျဖစ္ပါေစ ဇာတ္ကား တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထူးထူး
popularmyanmar
No comments:
Post a Comment